Garanția acordată cartușelor de imprimantă prezentate și vândute de noi acoperă perioada de funcționare de până la golirea cartușului.

Producătorii de cartușe de imprimantă specifică în mod clar că fiecare cartuș este fabricat pentru o singură utilizare, respectiv că durata de viață a fiecărui cartuș se întinde de la prima pagină imprimată și până când cartușele se golesc.

Orice altă extindere a duratei de viață a cartușelor prin reîncărcare sau recondiționare nu este și nu poate fi acoperită de garanție.

La TonerClic acordăm garanție de 12 luni pentru fiecare cartuș vândut prin magazinul online.

Această garanție acoperă funcționarea cartușelor și vă asigură că orice eventual și nedorit defect de fabricație ar avea cartușul, veți avea dreptul la înlocuirea lui fără alte cheltuieli.

Ce nu acoperă garanția oferită de noi:

  • șocuri mecanice cauzate de cumpărător/utilizator – lovire, cădere de pe birou/masă/imprimantă, ciobire, in general tot ce poate fi definit ca șoc mecanic care duce la imprimare defectuoasă și/sau la deteriorarea/ruperea/distrugerea uneia sau mai multor părți componente ale cartușului
  • manevrare neglijentă a cartușului – rupere neatentă sau extragere incompletă a sigiliului, introducere forțată în imprimantă, smulgere la scoaterea din imprimantă, zgâriere cilindru cu agrafe și/sau capse metalice uitate pe foile de hârtie introduse in imprimantă
  • șocuri electrice – imprimanta a fost alimentată greșit, suprateniune/scurtcircuit electric la componentele cartușului cauzat de obiecte metalice de tip capse/agrafe pătrunse in cartuș
  • funcționarea defectuoasă a imprimantei – dungi/pete/fond, zone lipsă la imprimare – care pot fi cauzate de alte părți consumabile ale imprimantei precum unitatea de imagine (cilindrul), unitatea fuser (cuptorul), role de preluare/separare a hârtiei, alte părți componente din imprimantă care pot fi defecte

Procedura de activare a garanției

Orice procedură de acordare a garanției începe cu o sesizare a vânzătorului de către cumpărător, sesizare făcută pe e-mail sau prin orice alt mijloc de comunicare clar și neinterpretabil, neapărat in scris și cu prezentarea cât mai detaliată a problemei apărute.

Ne rezervăm dreptul de a solicita fotografii, foi de test, pagini imprimate care să ne ajute să înțelegem cât mai bine natura problemei din sesizare.

Dacă ajungem la concluzia că e posibil sa avem un cartuș cu defecte de fabricație vă vom solicita expedierea sa către noi, de preferat în condiții cât mai apropiate de starea inițială, adică ambalat corect pentru transport și cu toate părțile componente la locul lor.

Dupa recepția cartușului îl vom testa într-un echipament perfect funcțional și vă vom comunica rezultatul, urmând ca, în cazul în care se confirmă sesizarea dvs., să primiți un cartuș nou in locul celui defect.

În cazul în care procedura de testare ne arată că acel cartuș e perfect funcțional sau că defectele sale nu sunt acoperite de garanție ( vezi mai sus sectiunea „Ce nu acopera garantia oferita de noi” ) vă comunicăm imediat acest lucru și stabilim de comun acord cum putem să remediem defecțiunile contra-cost sau cum putem să înlocuim, tot contra-cost, cartușul cu totul.